CPES TOLOSAKO INMAKULADA IKASTETXEA BHIP - Sensibilizazioa - 18/19

  • 1.- Enprendizaia kultura zabaldu arautuko eta ez arautuko irakasleengan eta gizartean, proiektuak aurrera ateratzea bultzatuz ( urrats bat, ikas enpresa, startinova , beste.....................

  •  2.- Enprendizaia urteko sensiblizazio plana antolatu arautuko eta ez arautuko ikasleengan txertatuz proiektuak aurrera ateratzea bultzatuz

  • 3.- EKINTZALETASUNAREN ERREKONOZIMENDUA LANDU

 

Curso: 18/19

Información de acciones

La siguiente información muestra el resultado de todas las acciones de sensibilización o sus resultados promedio. Puedes desplazarte hacia abajo para ver a continuación más información sobre cada una de las acciones.

Nº total de acciones: 12
Nº total de sesiones: 14
Satisfacción: 8,00
Horas por sesión: 1,00
Nº total de asistentes: 436
Total de alumno/as sensibilizado/as: 0
Entidades asesoras:
  • lanbide
  • Ruben Gonzalez
  • TKNIKA eta Lehiberri
Observaciones:
  • Ekintza honetan 200 ikaslek baino gehiaog parte hartuko dugu, zeren eta 330 gera, bainan bigarren mailakoak agian ez dira denak etorzen ,
  • Oraindik ez gara hasi ikasleekin , orain egin nahi genuen, bainan ez digu denborarik eman
  • Ikasle guztiak parte hartzen dute, 2 egunetan, taldeka ziklo guztiak parte hartzen dute, bainan 150 jarri ditut, guk goizean 330 gara, eta bestela saio bat bainan gehiago ateratzen zaizkit ikasleko eta ezin da, bainan guk horrela egiten dugu
  • ez arautuko 60 ikasleek parte hartu dute, 30 lehen saioan eta 30 bigarrenean, bat urtarrilean eta bestea apirilean egin dugu
  • 100 pertsonak parte hartu dute, bainan erdiak Tolosaldeakoak ziren
  • Ekintza honetan erizaina, farmazia eta arretako bigarren mailako ikasleek parte hartu dute
  • Gurasoen bilera zen, bainan goi mailako ikasle batzuk parte hartu zuten, horregatik sartu ditugu ikasle batzuk

Acciones

3.- 3.- WEB gunea inglesera itzuli, horrela besteak beste ikasleek egiten duten proiektuak ere , urrats bat barne atzerrian ikus dezaten
web gunea ingelesera itzuli dugu hirgarren hizkuntza bezala. Gero eta ikasleak kanpora gehiago joaten dira eta gero eta kanpotik bixita gehiago ditugu, beraz atzerrira ere…
3.- 2.- Sare sozialetan ikasleen proiektuei indartuz, instagram ere erabiltzen hasiaz
Instagram jarri dugu, ikasleak gehiago erabitlzen dutelako , twitter en erabilpena ikasleen artean ez da altua, beraz proiektu hauek bultzatu nahian, eta beraiek egindako ekintzen…
3.- 1.- Ekainak 7-an ekintzailetasun eguna antolatu, bertan urtean landu diren proiektu guztiak errekonozituz , diplomak emanez lunch baten inguruan
Ekainak 7-an ikastola guztiko ikasleek parte hartuko dugu, urte bukaerako ekitaldi bat antolatuz. Bertan Mondragon Unibertsitateko LEan karrerako ekipo batek ekintzailetasuna landuko dute eta ikasleek…
2.- 5.- Lanbide eta lehiberrirekin bilera antoaltu emakume kooperatiba bultzatzeko etxez etxe lanean daudenen artean balorazio bat eta elkar lan bat elkarrekin hasteko
Etxez etxeko langileek altan emateko gizarte segurantzan egitura juridiko desberdinak lantzen ari gara beraiekin, emakume kooperatibak, enpresa indibiduala ... horretarako elkarlana lanbiderekin egiten ari gara,…
2.- 4.- Goi maialko ikasleekin goizean 4 ordu hartu JOLAS KOOPERATIBOEN bidez EKINTZAILETASUNA lantzeko beste gaien artean
Urtero konpetentzia desberdinak lantzen ditugu Jolas kooperatiboen bidez. Aditu bat ekartzen dugu eta ekintzaletasuna lantzen saiatu da ikasleekin jolasaren bidez. Ekintza hau ikasle guztiekin lantzen…
2.- 3.- Ez arautuko ikasleekin urtean zehar 2 ekitza- workcoffee formatoaren bidez ekintzaletasuna indartzeko helburuarekin eta era berean urrats bat proietua azalduz
Gure ez arautuko profila oso desberdina da, eta modu informal batean egitea erabaki dugu, work coffee formatoan , eta taller moduan talde txikitan
2.-2.- Urtarrilean generoa eta ekintzailetasuna integratuz Ekitaldi bat antolatu TOLOSALDEA institutoa eta Lehiberriko arduradunaren artean, bertan Leire Tknikatik ere parte hartuz
Generoa eta ikasenpresa lantzeko dinamika (1h 30 min) Taldeak elkartu - kudeatu (10 min) Elkar ezagutza dinaminak  (15 min) Logoen dinamika (45 min) Aurkezpenak eta…
2.-1.- Azaroan ikasle guztie Zikloka ekintzailetasunaren eta bertan urrats bat txertatuz hitzaldi bat antolatu genuen, bertan aurreko urteko proiektuak azalduz
Ideia eta enprendizaiako kultura partekatzeko zentroko ekintza bat diseinatu dugu .Bertan ikasleek urtsoan zehar landu duten proiektu enprendizatzaile bat beste taldeei aurkeztu behar diete. Ziklo…
1.-4.- Urrian guraso bileran proietua azaldu, beraiei ere aukera irekiaz eta proiekturen bat badute ere elkarrekin laguntza eskeiniz
Urte honetan gurasoei azaltzeaz gain, beraiei ere ireki diegu proiektu hauetan parte hartzeko aukera.
1.-3.- irailean urrats bat proiektua klaustroan azaldu eta irakasleen inplikazioaren garrantzia landuz
Klaustroan irailean urtero bezala azaldu eta batez ere bertan irakasleen inplikazioaren garrantzia landu dugu, horretarako powerpointa berritu dugu, eta ikas enpreseko arduradunak eta urratsbatekoak lekarrekin…
1.-2.- Irakasle berriaren manuala errebizatzen hasi eta 2019-20 kurtsorako urrats bat proiektua txertatu manualean, ekintzailetasunak garrantzi handiago hartuz
Irakasle berria lehen urtean protokolo bat dugu gurekin integratzeko, eta manual horretan guk nor garen, helburuak, proiektuak, formazioa ea dago. Bertan ez genuen urrats bat…
1.-1.- Irakasle profila errebizatu eta irkasleengan ekintzailetasun ezaugarri bezala txertatu eta jarduera ebaluaketa indibidualean landuz ( pertsonak )
Irakaslearen profila berdefinitzen ari gara eta bertan ekintzailtasun ezaugarria indartzen ari gara, irakasle berriei kontratazioan ere baloratzen hasteko, eta gure artean ere ebaluatzen hasteko jarduera…