CPES CENTRO DE ESTUDIOS A.E.G. BHIP - Sensibilizazioa - 23/24

Aurten ere, ekintzailetasuna erabat transbersala izango da gure ikastetxean. Edozein zentruko proiektuan ekintzailetasuna beti presente egongo da. Ethazi metodologiaren baitan, beti garatuko dugu ekintzailetasuna. Eta gainera, zentruaren ardatz diren beste proiekturekin gurutzatuko dugu: Baloreak 4.0; Berrikuntza, 3D inprimagailuak, "Worker persona" proiektua, Ecosfronekin Ekintzailetasun Soziala (Economistas Sin Fronteras) ... Urtero bezela, Super Erronka egingo dugu, non 2. mailako ikasle guztiek parte hartuko duten, ahal den proiektu errealena garatzen, balioak kontutan hartuz, sinergiak aprobetxatuz, eta bukatzeko aurkezpen bat eginez. Aurten gainera, Bordeleko 10 ikasle (gehi bi irakasle) etorriko dira gurekin batera Super Erronka lantzera.

Curso: 23/24

Información de acciones

La siguiente información muestra el resultado de todas las acciones de sensibilización o sus resultados promedio. Puedes desplazarte hacia abajo para ver a continuación más información sobre cada una de las acciones.

Nº total de acciones: 4
Nº total de sesiones: 4
Satisfacción: 8,50
Horas por sesión: 3,75
Nº total de asistentes: 90
Total de alumno/as sensibilizado/as: 30
Entidades asesoras:
  • Fomento
Observaciones:

Acciones

Fomento
Patro2 eta Vestu2ko Donostiako Fomenton formakuntza jasoko dute: merkatu ikerketa bat nola egin, CANVA eredua...
MUCHAS TELAS dendara bisita
PATRO! eta VESTU1ekoikasleak, denda hau bisitatu dute eta bertan, jabeak,  negoziari buruz hitz egin die, baiat oihalei buruz...
Ternua enpresara bisita
Patro2koikasleak Ternua enpresa bisitatu zuten Arrasaten, ikusteko horrelako enpresa bat nola funtzionatzen duen.
Merkatu ikerketa
Vestu2ko ikasleak, Donostiako modako dendak bisitatu zituzten eta ekintzaileekin hitz egin zuten