CIFP HOSTELERÍA LEIOA LHII - Sensibilización - Curso 13/14
Aurten, URRATSBAT PROIEKTUAren barruan lau ardatz ezberdinak lantzeko asmoa ditugu.
- Azpimarratzea IKUSPAISAIA ikastetxean. Leloa izango da: Zuk idea baduzu konta esaguzu eta lagunduko dizugu hori lortzen!
- Ikastetxeko WEB orrian garatzea. Orri nagusian enlaze “potentea” jarriz eta honekin lotuta egon behar da URRTASBAT arduradunaren helbide elektronikoa.
- Aurtengo sensibilateko kanpaia bultzatzea. Ekin hau hiru ikastetxeekin egingo da. Dirulaguntza edo baliabide gehiago eskuratzeko Gasteizko Udaletxearen suspertzaile-bulegoari hitz egingo dugu eta aurtengo proposamena aurkeztuko diogu.
- Mubikortasun proiektuaren parte hartzea. Tknika-tik beste Europako herrialde batera joateko proposatu zaigu. Helburua da beste praktika ezberdin batzuk ikustea.
- Kurtso honetatik,2013-14, FOL-eko irakasleekin suspertzaile izpidea bultzatzeko asmoa dugu. Horregatik, asmo hori lantzeko EJE proiektuatik ekintza ezberdinak egingo ditugu, hala Nola: Canvas proiektua erakustea, idea edo proiektua gainerako ikasleen aurrean aurkeztea eta abar.
- Saiatuko gara enpresa bat kudeatu duten ikasle-ohiak Gamarra-ra ekartzen, gainerako ikasleei euren esperientzia kontatzeko.
Horrez gain, URRATSBAT helburu nagusiarekin lantzen jarraituko dugu, hauxe da : Gamarra ikastexeko bai ikasle-ohiei eta bai kurtso honetako ikasleei nork bere enpresa sortzen laguntzeko.
Kontua da Gamarra ikastetxean dauden baliabideak enpresa-egitasmoak sortzeko eta martxan jartzeko erabiltzea, baliabide guztiak, bai baliabide teknikoak. Azken batean, gure ikastetxea enpresa-mintegiak izatea nahi dugu, eta aldi berean tutore-lana ( bideragarriak ote diren, non kokatu, beharrezko baliabide teknikoak eta halakoak aztertzea) eta aholku-laguntza teknikoa eskaintzea.
Curso: 13/14
Información de acciones
La siguiente información muestra el resultado de todas las acciones de sensibilización o sus resultados promedio. Puedes desplazarte hacia abajo para ver a continuación más información sobre cada una de las acciones.